Alla inlägg under december 2007

Av Anja - 29 december 2007 22:31

Sitter hemma i mitt Hullsta med datorn och kattan.

har inte gjort ett piss idag. hälsat på hönsen och kaninen, knytit knutar åt mor, och bråkat med malin. helmys de.

men imorn blire ändring iaf :)

ska ut till storskogen och hälsa på ÄLEXÄNDRA!

Hon kommer nog liva upp min sega skalle ;D

haha. men det blir mys!  tar med mej min darlingdator och så blire lite laaaAAaan serru. kanske yatzy? haha :D

kärlek de!

nu ska jag.. fortsätta ligga här, haha.

hejdå 

Av Anja - 26 december 2007 22:52

Rysningar över hela jävla mej.

NARNIA <3 

Av Anja - 23 december 2007 19:34

Orka blogg :)

bättre med bilddagbok, då får man med så mycket mer :P

har iallafall vart med felix i gävle idag, köpte en julklapp till malin för mina sista slantar. men jag får mer imorn har jag hört talas om (A)

fick en väska av felix också :D:D:D:<z3<33<333333333 :D

haha.  slipper jag bajskorven :D


Granen ska  pyntas och gröten ska ätas!

adjö! 

Av Anja - 22 december 2007 00:16

Jolu.

Sitter och kollar på Magnus Betnér nu :D

han är bäst (Y)

vart inte klar med tapeterna.. Fast jag har tagit upp allt som behövs och skurit upp tapeterna, så det är bara att kleta på och slänga upp dom :)

går nog snabbt.

och imorn fyller pappa tydligen 56 år. fan vad gammal han är ;o

ska åka imorn bitti och köpa lite saker, min säng bland annat, slapp beställa den :D hgehuhuuheuehuehe ;D

nu ska jag röka :)

bajbaj 

Av Anja - 21 december 2007 13:53

Jodu.

nu ligger jag här på vardagsrumsgolvet och funderar på livet.

TÄNK. Jag blir klar med rummet idag :D

underbart! har målat klart allt, nu är det bara några tapeter som ska upp :D så jävla underbart!

Kan ni fatta att jag har levt utan möbler sen i juni?

Har haft en resårbotten ståendes i ett hörn, och thats it.

Konstigt att man blir ett nervvrak? näe!

Och mamma och pappa är på G med min nya säng också. :D

Fast det var en man måste beställa, så det tar väl ett tag innan den kommer :/

En vecka kanske?

Och imorn fyller pappa år.. 55? 54? Nåt!

han ska få en gitarr :D haha! har fan aldrig sett honom spela gitarr, men i sin ungdoms ljuva dar så gjorde han tydligen det ^^

Ser honom hellre spela gitarr än att sitta och nöta poker framför datorn iaf -_-'

Och jullov har jag också. UNDERBART! Känns som det kommer bli en skön tid nu, med ett eget rum och allt ^^

ALLA MÅSTE KOMMA OCH HÄLSA PÅÅÅ MEJ :D

yeah!

Ska väl ligga här med katten ett tag till, sen får vi se vad jag hittar på.

Trökigt när jag inte kan måla mer :P

haha. HEJDÅ

Av Anja - 17 december 2007 21:04

föresten så har jag rakat av mej håret

tack för mej 

ÄH

Av Anja - 17 december 2007 21:02

Idag har jag varit med min storebror.

det var skoj.

han gav mej pizza

jag blev mätt

och imorn är det skola.

jag vill inte till skolan.

JAG VILL MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLA.

så jag blir klar nån jävla gång.

amanda och alex har fan renoverat ett helt hus och jag är inte ens klar med mitt rum! :( 

Av Anja - 15 december 2007 17:39

Nu har jag börjat spacka på rummet.

huhuh

ska måla sen?

om jag orkar

det kommer ta lång tid.

trök

men ÄNTLIGEN så får jag nån ordning.

halleluja!

Ovido - Quiz & Flashcards