Alla inlägg under april 2008

Av Anja - 28 april 2008 23:42

Här får ni uttråkade ett blogginlägg att roa er med.



Sen kom jag inte på nåt mer att skriva.

heh 

Av Anja - 27 april 2008 21:47

Förlåt.
Jag har fan inte haft tid att blogga, har knappt nuddat datorn min, bara kollat mejlen.

Har haft så kul dom senaste dagarna och jag orkar inte skriva ner skiten, så kolla min bdb om ni har lust, för där kommer det snart finnas finfina bilder ;) 

Av Anja - 18 april 2008 11:17

Jahapp!

Vaknade nyss, det är kallt ute >_<


Vill ju göra nåt ute!

Böjskörvvvvv



Ingen som vill hitta på nåååååtåtåtåtåtåt?


Sportbaren ikväll då?


heh. babaj 


FY

Av Anja - 17 april 2008 10:11

Fy på mej som inte engagerat mej i bloggen!

Har varit helt ointresserad av datorn dom senaste dagarna,

men det är ju inget dåligt egentligen?

Är ju så sjukt härligt väder ute, så man blir sugen på så mycket annat :)


Igår tex. så städade jag, Martin och Anton på hallen och tog upp hörnsoffan,

så nu är det jättemysigt där :D

Låg och kollade på family guy avsnitt tills jag somnade igår kväll :)


Idag är jag hemma, för pappa skulle till söderhamn imorse så jag var tvungen 

att åka bussen om jag skulle till skolan, och alla vet att jag hatar den där 

jävla bussen + att jag bara har en lektion idag, så jag sket it.

Martin är hemma med mej, så det är ju trevligt.


Idag blir det nog att slänga i en tvätt eller fem :)


Hoppas jag har några läsare kvar (A)


hejdå! 

Av Anja - 14 april 2008 21:32

Jag har varit död några dagar, och kommer vara det ett tag till känns det som.




göh


överaska mej 

Av Anja - 13 april 2008 22:51

Lägg er inte i saker ni inte vet ett skit om?


Jävla helvetes cpfolk.


Fan vad jag hatar att det är onsdag snart.

Jävla sveriges rikes lag. 

Av Anja - 12 april 2008 13:18

Ikväl blire ferre ^^



haha, vart ett litet missöde med ölen, men det är ingen som ska förstöra nåt

Vi ses i dimman - som amanda brukar säga ;) 

PUH

Av Anja - 11 april 2008 18:44

Vart lite stressigt när jag skulle kludda ner mina memoarer,

så jag försöker igen här och nu!

Iaf så kom det tre nötter och hämtade mej igår och vi drog hem till nöt 1&2

och spelade lite mario party ;) 

Fick inte veta vem som vann, för skiten hängde sej hela tiden! >_<

Elin kom senare på kvällen och joinade oss, men då hade jag redan lessnat på att spela så jag kollade bara på.

Sov med Amme och Peccis, och Amanda höll låda hela natten som vanligt!

haha, hon kan verkligen inte hålla käften om nätterna! Inatt började hon t.o.m krypa runt på golvet och leta nåt? hahaha, stört!


"imorse" när vi vaknat  så fick jag för mej att kolla in i alex rum, för att se om hon kommit hem från skolan än, och när man öppnar dörren så ser man en liten blond frilla sticka upp under täcket. -Alex! utbrast jag. Och som vanligt såg flickan helt förskräkt ut när man väckte henne ^^ .
Dom har sina små egenheter dom här damerna!

hahahaha, och justja! Igår när jag gick in i Alex rum så sa jag åt na -"fan vad det luktar matrester här inne"  Och hon började på en gång försvara sej, med att hon faktiskt hade gått ner med dom möglade nudlarna igår, och jag vet inte allt hon sa! Så ser man en tallrik med potatismos och ketchup sticka fram brevid henne! hahahhaha! Rakt framför nyllet på na, och det missar hon ^^ hahahha. Det kanske inte lät så kul nu när jag skrev det, men det var kul som fan :;


Imorn blir det iaf stan - öl ska köpas och singstar ska hyras :)



Vi ses imorn kväll va? ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards