Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

TISDAG IDAG.

Av Anja - 29 mars 2011 08:59

Jomenvisst, idag äre Tisdag! Fyfan vad trökigt!


Skall snart sätta mig i min efterblivna bil och åka till Bollnäs. Varför kan man undra, för jag kommer inte ta mig hem igen?! Men jag har inte så mycket val, ska vara på Heden klockan tio på ett möte. Blö.


Inte slutade det blåsa igår inte. Blev snarare värre! Drygt med denna jävla blåst!

Iallafall när jag kom hem så stod en av hästarna, Birka utanför hagen med tråden bakom öronen och funderade på hur hon skulle ta sig in igen. Knäppo!

Efter en tids krånglade och ett blåmärke senare kom hon in igen iaf. Får se när Mia kommer hem idag om dom är i hagen båda två.


Mia är i Edsbyn och jobbar idag, på SP fönster. Hon jobbar åt Uniflex och dom ringer henne när det behövs folk. Tror hon började halv sex imorse, KUL! haha. Men bra att vi får in pengar! Hon har 145 kronor timmen där, inte illa det!


Annars då? Jag tjatar och gnatar på Emma att hon ska komma hem, men alltid är det nåt som ska sätta stopp! Blir så ledsen för hennes skull och situationen hon hamnat i. Hon förtjänar så mycket bättre, och hennes dotter också.


Valparna springer runt här hemma och är söt. Om två veckor är dom flyttklara, usch! Man blir ju så kär. Men som tur är ska Mia ha kvar Diza, den lilla chokladpralinen :)


Magen kurrar, bäst att äta nåt innan jag åker!


ADIOSO!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 20 oktober 2013 15:23

Tänkte prova att skriva lite om min vardag, mina tankar, funderingar och känslor. Och försöka vara ärlig mot mig själv. Får se hur länge det flyter på.Idag har jag bara suttit med datorn i knät. Började leta nya vinterdäck till bileländet och insåg g...

KPT

Av Anja - 13 maj 2013 20:13

Har gått i kognitiv psykoterapi i ett år nu. Idag var jag där, och vi kom in på min låga självkänsla.   Berättade om hur mina bröder är mot mig, hur dom får mig att känna att jag inte är smart, intressant eller rolig nog att umgås med. Just den...

Av Anja - 12 maj 2013 18:51

Idag känns det som jag inte hör hemma någonstans.Platsar inte i någon gemenskap.   När jag gick i låg- och mellanstadiet så var jag duktig i skolan. Spelade handboll och fotboll på fritiden och ville vara som alla andra.   Sen började jag i s...

Av Anja - 7 mars 2013 21:37

Idag dog Mias farmor, Ingrid. Tror hon blev 87 år, kanske 88. Stod henne inte särskilt nära, men jag vet vad hon betyder för Mia.Eftersom Mia växte upp i huset intill så har Ingrid alltid funnits alldeles intill.   Funderar på vad som kommer hä...

Av Anja - 17 februari 2013 03:12

I veckan sa jag för första gången på 1,5 år nej till E, och nu är det söndag och han åker bort igen. Första lovet på 1,5 år vi inte ses. Jag har på nåt vänster bestämt mig för att fortsätta ligga med honom är inte bra för mig i det långa loppet. ...

Ovido - Quiz & Flashcards