Alla inlägg under april 2011

Av Anja - 13 april 2011 21:04

Ja då har man fyllt år igen då.



Haha fick ett mycket trevligt samtal precis när jag skrivit det där och nu har det gått en timme och jag har ingen lust att skriva längre :D


Ska gå och lägga mig och flina istället :)

Av Anja - 13 april 2011 09:12

Hade det varit för 4 år sen hade jag varit sprudlande glad, men nu är det mest som vilken annan dag som helst. Skillnaden är att jag får anledning att träffa massa folk man sällan annars ser till :)


Halvtolv ska mamma och jag äta lunch och när jag slutar så lät det som jag ska fika med åtminståne Lelle, sen kanske amanda och alex också skulle med :)


Igår när jag slutat tankade pappa en skvätt åt mig. När jag kramade honom så brast jag ut i gråt och kände att jag aldrig ville släppa taget. Det verkar som jag saknar min pappa.


Senare åkte jag och mamma till söderhamn och åt på Donken <3 LOVE. fan vad jag längtat efter en liten cheeseburgare i min muuun <3 <3 <3


Imorgon ska jag till Rengsjö och smygpraktisera lite och lika så på fredag. Då ska Mia röntga skallen också. HEH


Hejdå

Av Anja - 12 april 2011 13:13

Kan man sakna någon man aldrig träffat?

Det har jag härmed fastställt att man kan!


För övrigt sitter jag ute på skolan och känner mig ledsen.

Vill fan inte vara ledsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag fyller år imorgon, jag älskade att fylla år förut, men inte nu, för nu känns det som ingen bryr sig. Fast jag vet att det är många som gör det, men ändå är det vissa man önskar gjorde det.

Mia jobbar till tolv inatt och sover i Bollnäs, sen jobbar hon mellan två och tolv imorgon igen så jag kommer bli sittandes hemma själv imorn på min födelsedag :(


ÄH! Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och skriva om något roligare och soligare! DET ÄR VÅR


Nu ska jag röka och sakna lite mer.


Hejdå.

Av Anja - 6 april 2011 09:39

Nu sitter Anja och lyssnar på Lejonkungen-låtar <3 Just nu är det "Vi är en" från Lejonkungen 2 :)


Igår var jag till Rengsjö med Frasse och träffade Annika och Ullrika på Hembygsgården. Och nu kan jag säga att jag längtar som fan! Vi klickade verkligen och jag kände mig verkligen välkommen. Dom skulle prata ihop sig och prata med arbetsförmedlingen sen skulle dom ringa och berätta när jag kunde börja! :D Guuuud, vad jag längtar! Kommer bli så kul och skönt att få LÖN! Underbart!


- Jag säger bara det Pumba; Det stinker!

- Åh, förlåt.


Mia ska jobba till tolv inatt hon. Tänka sig.


Jag sitter och försöker komma på aktiviteter man kan ha på hembygdsgården i sommar, men inspirationen flödar inte.


adjöööken


Av Anja - 4 april 2011 09:56

Jamen goddag!


Sitter ute på folkhögskolan och stirrar nu. Hundvappisarna är med också, dom ska få sina roliga sprutor och chip idag. Kommer inte vara nå kul!


I lördags åkte jag och Mia in till Bollnäs. Svängde in hos Lena och hälsade på Diezel som blivit så stor! Lille pluppen da!

På kvällen åkte jag och Anton till Lelle och där var det massa annat folk. Tobbe fyllde år i fredags så Lelle hade ordnat en överaskningsfest åt honom, haha. Var så jävla kul när han kom i genom dörren och alla skrek. Han fattade verkligen ingenting! hihi

Stannade inte så länge, var inge pigg alls. Sov hos mamma och åkte till Mia som var hos DIana när jag vaknade. Var väl där till nån gång på eftermiddagen. Innan vi åkte hem var vi på Rusta och Albert och Herbert och handlade lite saker. HÖHÖ. Tog med Daizy ut och gick när vi kom hem.


Nästa helg ska vi ta hem ett gäng nördar och vara ute i lillstugga och grilla körv och dricka lite gott :) Kommer bli så mysigt :D Hoppas på att Emma ska komma upp också men hon har ju gått och fått ett jävla magsår hon! Snorunge!

Håller iaf på att bjuder lite folk och hoppas att några kommer :)


Nu ska jag hosta lite.

Hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards