Alla inlägg under juni 2008

Av Anja - 29 juni 2008 23:26

Jag är hemma i segersta inatt.
ingen aning om hur jag tar mej till stan imorn,

det enda alternativet verkar vara att åka med mamma klockan 06:00 -_-

Men jag kan ju fortsätta sova när jag kommer hem. Jaaa.

Har jobbat en vecka i sträck snart, och ska jobba fem dagar till,

sen får jag helg i två dagar, sen, jobbar jag lika mycket igen. BUHU!

Börjar fem imorn iaf, jobbar bara fyra timmar så det ska jag väl överleva.

Sitter och väntar på att klockan ska bli tolv, så man kan kolla om man fått

något studiebidrag (A) hehehhe.

får lite lön den 11:e också. Då ska jag fan köpa kläder och möbler.

HALLELUJA! Om bara kumlins kunde snabba sej lite och komma och

tapetsera om åt stackars mej.


Leka nån dag? lite? HUH!?


hejdå.

Av Anja - 28 juni 2008 12:35

Alla dagar är exakt likadana, jag vaknar och väntar på att gå till jobbet,

sen jobbar jag och går hem och sover.

Vilken jävla sommar.


Känner mej så ensaaaam :(

Saknar mamma som fan. MAMI <3


usch.

att bo själv innebär verkligen själv 


hälsa på mej :( 

Av Anja - 26 juni 2008 18:49

Sitter på jobbet nu igen.

Pratade med en snubbe i 50 minuter ;O

sen har jag inte hunnit gjort så mkt mer.

Sitter här till nio iaf, sen får jag väl knalla hemåt.

Karlslund imorn och hela helgen. Haleeeluja!

Av Anja - 25 juni 2008 18:48

JAAAHaaa.

Sitter på joppet!

Har skickat iväg min lilla husslav neah på ica.

HEHE

KUL VETTYYYY.

Ska jobba två timmar till, sen ska jag hem och mysa ner mej med henne <3


hejdåDFSDSDFS

Av Anja - 25 juni 2008 14:19

Ja, jag lever.

Har inte haft internet på tre veckor, men nuså.

Bor på gärdet nuförtin.

Är lite ensamt, så jag vill ha mycket besök! 

Jobbar på Karlslund och trivs skitbra där.

Anthill kan ta sej i röven, fast jag jobbar där med.

Jag jobbar jämt.

Och idag fick jag min första lön.

Yey.

Fast den kommer gå åt snabbt.

Livet är dyrt.

Imorn fyller pecca 20

Jag älskar pecca, och kommer älska henne ännu mer när hon blir 20 ;)

HEHEH. Precis som förr i tin när hon fick köpa cigg åt mej jämt :D

neah kommer idag med.

Fast jag ska jobba, men hon kommer ändå :D

Jag äter toast! 

HEJDÅ 

Av Anja - 13 juni 2008 15:39

blöllöblölö

jag har flyttat

Av Anja - 2 juni 2008 10:43

Idag blir det av, äntligen. Jävla skiträttegång.

Bara för den här jävla skiten så missar jag sista natten med klassen.

Cprättegång. Hatar den. Hatar dom som är inblandade. Hataaar!

Sitter här utan byxor och vet inte vad jag ska ta på mej,  skitdag.


helvete.- KLKÖLVAKÖLDF 

Av Anja - 1 juni 2008 19:25

Min blogg suger.

Och just nu är jag väldigt förbannad.

Min mobil har badat och vägrar funka!

Kan fan inte leva utan den, har hela kalendern där i.. och allt..

bajs.


har badat med neah idag iaf, och solat i flera timmar.

Myyyys


men som sagt.

jag är förbannad. mobiljävel 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards