Alla inlägg under mars 2008

Av Anja - 31 mars 2008 17:34

haha, ja idag var faktiskt en bra dag även om jag inte har vart vaken så stor del av den ;D

Vaknade typ två-halvtre med ett ryck och insåg att jag försovit mej ganska rejält (a)

Satt en stund och nördade mej på msn, sen gick jag ner i köket för att käka nåt, och där, som en jävla uppenbarelse, ligger ett lagomstort paket med kinatecken på. Fyfan vad jag kokade över av glädje då! :D ringde emelie och skrek ut min lycka samtidigt som jag försökte slita upp det där jävla paketet ^^
Men tillslut gick det och jag fick fram klänningen. Den var inte exakt som jag och alla andra förväntat sej, men den är fin ändå. Dom har sytt på typ 1000 PALJETTER på den, vilket jag hatar som fan, men det går inte att få bort dom utan att förstöra klänningen, så jag får helt enkelt leva med det.

Nu gäller det bara att hitta allt annat man ska ha - en väska (fast jag tror jag vet en jag vill ha), ett par skor, en sjal, löshår och blöblöb. Tur att mamma är på  bra humör och vill hjälpa till och betala, för nu jävlar känns det att det inte är långt kvar :D  Friheten närmar sej med stormsteg och man kommer knappt fatta att det är över, när man står där på trappen, full som en kastrull och sjunger nån låt i falska toner.


Ja, men ikväll ska jag iaf sova hos emelie i herte. Ska bli kul :D

Och imorn följer amanda med mej  hem efter skolan och sover över, myyys! :D  Min gamla bästis Amanda som jag har fajtas med , jag vet inte hur många gånger! <3 Men kul ska det bli att ha henne här :D

Lääängtar :D


Som sagt, det här var en bra dag ! 

Av Anja - 21 mars 2008 14:10

Emma och jag älskade den här låten när vi var typ fjorton..

När dom spelade den på tranan blev vi så jävla lyckliga så vi nästan bölade :D

Tänk vad gammal man är. usch

Av Anja - 19 mars 2008 17:08

Jag är med lelle.


hehe 

Av Anja - 14 mars 2008 13:25

HAHAHAH, mitt förra inlägg var cp, det lät som jag hatade lelle eller nåt.

HAHA

INTE DÅ.

TJERLEK TILL LINNIIIA! 

Av Anja - 14 mars 2008 12:44

Jävla lelle tror hon är nåt som skriver om katter!

vafan! det är jag som är kattgudinnan!

Lelle kan ju bara gå och skita ner sej :D


Hon skrev iallafalll nåt om att hon blir sur på folk som har innekatter, men jag ska ta och berätta för dej lilla snäckan att katter gör som dom vill!

Du har träffat Luci? Liten, grå/vit ettrig jävel. iallafall, vi har sagt sen dag 1 att hon ska vara en utekatt, det är en självklarhet för oss, eftersom vi bor så bra ute på landet och blöblö, men grejen är den att Luci inte alls håller med oss om det där. Hon gör allt i sin makt för att få vara innekatt.

När vi ska åka nånstans så vet hon det, och springer och gömmer sej i exempelvis min skrubb, bakom nån madrass där. Och när man väl fått ut henne så är det en till kamp att hålla henne ute, för hon gör verkligen allt för att ta sej in i igen.

Klart du har rätt i att katter är utedjur, det är dom ju såklart, men dom är även individer med väldigt stark vilja, och det går inte att tvinga dom till nåt. Underbara djur!


Ni som inte träffat min kära Luci går miste om nåt kan jag säga! Hon är ett mästerverk, trots sina missbildade tassar.


haha, förlåt. JAG ÄR EN GALEN KATTKVINNA.


Och imorn är en bajsdag som jag inte ser fram emot..

fan också.. typ :(

UH!

Av Anja - 12 mars 2008 22:00

Jag har problem.

Finns en jävla massa jag vill skriva av mej nånstans, men jag vet inte var?

Här på bloggen så ser jag inte vilka som läst, och det suger. Vem vet vem som vet vad om mej?  hah, lät knas, men ni fattar kanske?

Och så finns det ju lunarbloggen, men vafan, då känns det som för många ser.

Och min bdb, är det likaså med.

Kan ju skriva på den hemliga, men ja.. jag vet inte.

Joppigt är det iaf.

Blev sjukt sugen på te nu iallafall, så jag ska ta och kräla ur min myssoffa och humpa ner i köket.


Sista dagen på praktiken imorn typ. Sover ju över där, men är ledig efter att jag vaknat, så det blir ju som sista.

Fan vad jag kommer sakna mitt ställe.. Varje praktik får man försmak på vuxenlivet och det känns lika sugigt varje gång när man ska tillbaka till skolan. Tack och lov att det inte är så långt kvar tills det riktiga livet börjar. Man har ju levt som i en bubbla i alla dessa år. Ska bli skönt att få ta tag i mitt liv som en vuxen person.


Förut var jag livrädd för att bli vuxen, men det har hänt så mycket sen dess, dels den här praktiken, och dels mamma och pappas skiljsmässa.

Men jag har vant mej vid tanken antar jag, så nu är det bara att acceptera att det är dags att bli vuxen, och det verkar jag ju ha gjort också.


vet inte om neah läser min blogg, men jag vill skicka en liten kärlekstanke till henne bara för att hon är så underbar. Smek på dej <3


nu blire te!

adios.

OCH KOMMENTERA!! :( enda sättet att veta vem som läst ffs!

sugigt

äh

hejdå <3 

Av Anja - 6 mars 2008 20:23

Jadu, idag har jag jobbat, åkte flexen vid halvtio och fick skjuts enda till Hamrelund.

Fanns inte så mkt att göra när jag kom dit för alla elever var i skolan och vid tolv så gick även personalen hem och jag blev kvar helt ensam.

haha, maja kom och hälsade på mej lite en stund iallfall..

När jag slutade vid tre så gick jag och maja och solade på stan, sen åkte jag hem.. och lagade mat.

Senare ikväll så drog jag och mamma till kilafors för mamma ville sola hon med - För första gången! hahahaha.. shit. hon var alldeles uppspelt, jag fick visa henne hur man gjorde och hon var helt i extas! hahaha kul var det

och bränd blev jag, men det ordnar sej sen ^^

Träffade sötast och fick krama lite på henne också.

AAAAAAAAAAAAAAW, vad söt hon är :* 


nu ska jag fixa lite med balklänningshoran och sen .. tv kanske?

Av Anja - 5 mars 2008 11:41

JOLU.

Sitter här vid min lilla rara dator och plippar.

Ska jobba 14-22

OCH NU KOMMER EMELIE OCH HÄMTAR MEJ :D

hejdå! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards