Alla inlägg under februari 2008

Av Anja - 29 februari 2008 22:16

Jag chockar min omvärld och håller alex och elin nöjda och skriver en ny blogg.

I'm the man!

Idag har jag gått till Kilafors, det är faktiskt nästan en mil det.

Tog lite mer än en timme.. Kommer inte ihåg exakt när jag gick, men blaha.

Gick och gick och gick och gick hem till malin, men hon var ovanligt sur och tråkig så jag åkte med pappa hem när han kom från bollnäs.

Hemma har jag bara suttit vid datorn, kikat på tv och hjälpt till med maten.

och ätit. en massa. fyfan vad gott det var.

malin.. det var som.. hamburgarna var som .. den där gången hos oppman.

Jag hade sån ost på.. SÅN DÄR SVINAGOD OST! <3


Jäjä, mamma och jag kollade på let's dance och åt chips och nu kollar jag på  Den siste samurajen. Sett den förr, men fanns inte så mkt att välja på.


mitt liv är kul.


JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN.

skickade in en vikarieansökan idag. Hoppas jag får den plats jag sökte. Är ganska säker på att jag får NÅN plats iaf.. Varje sommar jag praktiserat så har det vikarierat folk som inte har någon utbildning alls, och även om jag inte har några superbetyg att skryta med, så borde väl jag gå före dom iaf?

Jag tar ut segern i förskott. jag är cool.


Nu ska jag runka och spotta snus.

hejdå 

Av Anja - 26 februari 2008 22:19

Offrar mej lite och skriver blogg, det är ju inte precis så att jag har nåt bättre för mej.

Har haft en väldigt harmonisk dag idag, haha.

Var hos Malin igår och det var så rent hos henne, så jag åkte hem och tog tag i äckelröran som varit på mitt rum, sen praktiken började.

Nu är det rent och fint, har tvättat allt och dammsugit allt och torkat allt och tillochmed lagat sängstackarn min.

Men den är dum, jag gillar den inte, vill ha en stabilare, kraftigare.. Den jag har är så fjösig. Blö. Men sånt har jag inte råd med, men drömma får man väl.

Köpa mer saker till rummet måste jag också göra, men som sagt, det får vänta, länge. Har fått fem meter tyg av mamma också, så jag ska sy nya kuddar till soffan. Dom jag har nu är så kassa så det är fan inte klokt, sömmarna lossnar hela tiden, och det ramlar ut en massa ludd. Ja, precis, får väl ta och göra det imorn då. Heja mej.


JAG ÄLSKAR ATT HA ORDNING OCH HA KOLL PÅ ALLTING.

HARMONI IS THE SHIT.


Fast i skallen min är det ingen harmoni.

Stör mej på en massa folk.

Jag hatar folk.

ehe

Av Anja - 23 februari 2008 18:28

ELIN ÄR BÄST.

Av Anja - 9 februari 2008 14:09

Längtar som en toka tills ikväll!

Ska leka med min älskade, pälskade bästaste Linnea :)

Vi ska kolla på melodifestivalen och mysa massa <3


Har suttit hemma och ruttnat bort så jävla länge nu..

har ju ingen skjuts nånstans och inte precis nån att vara med heller,

då blir det att sitta hemma och stirra sej blind på datorn och tvn.


Men ikväll kommer som sagt sötaste Neeah :)<3


ihi! 

Av Anja - 8 februari 2008 21:59

ÄLSKA!



Av Anja - 3 februari 2008 17:36

Pojke ~5 och hans pappa ~35 väntar på spårvagnen.
Pojken: Pappa, varför finns det en knapp på bussen som gör att den sprängs?
Pappan (tittar sig förvånat om): Va?
Pojken: Ja, tänk om man lutar sig mot den!
Pappan: Nä, det finns ingen sån knapp. Om man trycker på knappen stannar bussen.
Pojken: Men… du har sagt att det finns en sån knapp!
Pappan: Jag ljög…





Röda linjen mot Ropsten

Tre glamrockare ~19 sitter i vagnen och talar om en spelning de varit på
tidigare under kvällen. Vid Östermalmstorg stiger två killar ~16 på, och snackar om hur de tidigare under kvällen hamnat i bråk med en väktare.

Kille 1: Jävla väktare, såg du hur han typ tog strypgrepp på mig?!
Kille 2: Ja, och du ba "släpp mig, vi vill inte ha nåt jävla bråk"!
Kille 1: Ja vi hade ju fan inte gjort nåt…
Tåget stannar vid Karlaplan och killarna reser sig.
Kille 2: Karlaplan, vårat hood, nice nu är det lugnt!
Kille 1: Ja, senare när vi joinar DFG så ska den där väktaren få så jävla mycket stryk. (Han vänder sig mot glamrockarna) Fattar ni det era jävla punkarpundare?!
Glamrockare 1: Jonny, jag känner din mamma och jag tror varken hon eller Hasse tycker det är någon vidare bra idé "att joina" DFG!



Gröna Linjen mot Hagsätra

En kille ~22 sitter i träningskläder och pratar i telefon. Det framgår av samtalet att han kommer från en rik familj men nu lever studentliv, och han pratar med överdriven Lidingö-dialekt.
Killen: Alltså, jag stod och dammsög häromdagen, och då slog det mig: Vad fan håller jag på med här? Varför städar jag? Det är ju ett kvinnogöra och jag är ingen jävla kvinna! Jag har ju viktigare saker att göra… typ banta!





Buss 15, Västerås

Två fjortistjejer halvligger på sätena i bussen och den ena tjejen klagar sig över sin pojkvän som har dumpat henne.
Tjej 1: Asså, jag fattar inte, hur kan man göra slut med mig?! Jag är jävligt snygg!
Tjej 2: Eh, jaha!
Tjej 1: Asså, jag är faktiskt mycket smartare än andra tror! Och jag har en jävligt sexig bak!
Tjej 2 nickar.
Tjej 1: VAFAN NICKAR DU FÖR?! ÄR DU LESBISK ELLER? (HAHHAHAHAHHAHAHA!)




10:ans spårvagn

Tre fjortistjejer sitter och pratar.
Tjej 1: IQ sten.
Tjej 2: IQ måne.
Tjej 3: IQ planet.
Tjej 2: IQ Uranus.
Tjej 1: IQ… Jag kan inga fler planeter nu.
Det är tyst en stund.
Tjej 1 (utbrister): Jag kissade på Malin häromdagen!
Tjej 3: Va? Usch!
Tjej 1: Jo, vi hade bundit fast oss i varandra. Så skrattade vi så mycket att vi ramlade ihop på golvet. Och då kissade jag på mig.


(HAHAHAHHAHHAAHAHHAHAHA!)




finns sjukt mycket mer kul på tjuvlyssnat.se

LÄS :D

hahaha!



Av Anja - 3 februari 2008 16:47

GAAH!

sitter hemma i hullsta utan skjuts!

vill så jävla gärna åka till amanda och alex på granberg, och såklart så vill ingen skjutsa mej!

fyfan vad depp jag blev.


JAG VILL :( 

Av Anja - 1 februari 2008 22:07



Det finns inget sätt för mej att skriva ner vad jag känner.

 Men för att runda av hela skiten så passar väl ordet:

- sviken   in ganska bra.


Sova hos the Grundéns på söndag iaf.

Sen blire praktik.

urga. 

Ovido - Quiz & Flashcards