Alla inlägg under december 2008

HEJ

Av Anja - 4 december 2008 14:05

Johej.

Har stulit lillebrors dator en sväng. Han är i skolan så det ska han väl inte lida av.

Åkte hem från segersta imorse.. kom hem vid halvåtta, men vafan finns det att göra halvåtta på morgonen? så jag la mej igen, och vaknade halv ett. wiho.

Har roat med mej att pysslat om mej själv lite grann. fint dä.


Ikväll ska iallafall bergman färga håret på mej, och vi ska även steka i solariumet litegrann :) solade härom dagen med, och det fick lite effekt. Det tackar man inte nej till såhär i vintersverige. 


Och idag har jag varit ledig i 4 dagar. skönt det! 4 dagar är lagom, blir det fler än så så får jag nå fel i huvet och blir en sunk ^^


Iallafall så jobbar jag 7-16 imorn och på lördag klockan sju sitter vi på bussen som ska ta oss till stockholm :) det blir Kiina, Malin, Mamma, Eva och Siw som åker.. och jag då. sen är det säkert 40 andra pers på bussen, men dom kan ta sej i röven :)

Ska försöka hitta nå fiffiga julklappar till familjen :) orkar inte köpa till allt annat löst folk. dom vet redan att dom är kung så dom behöver fan inga klappar :;


Snart ska jag dra ner på stan och köpa benvärmare. hihihihihihih


nu blev ni glada när ni fick nåt att läsa va?  tjarå


Speaking words of wisdom

Av Anja - 2 december 2008 23:12

pecca amanda och alex var här igår





hejdå 

SUG

Av Anja - 2 december 2008 14:45

Mitt liv suger utan dator. blir helt jävla handikappad!

Får smyga in till mor min och sitta vid hennes istället. sug.


Idag ska jag åka med pappa hem till segersta och bara vara.

Känns konstigt att jag inte har ett rum där längre.. en egen säng.
det där huset som alltid varit mitt hem är nu bara ett ställe jag åker och hälsar på? Ska bli skönt att få vara med pappa lite, jag träffar honom så sällan, och jag saknar honom verkligen! min lilla pappa <3 Är så glad för hans skull att han hittat en ny och han att han är lycklig :)


Hur som helst så är jag ledig tills på fredag. November månad har sugit balle från jobbögon sett. 86 jävla timmar är vad jag fått ihop. blir väl ca 9000 att leva på i januari...... såna här gånger suger det att ha stor lägenhet. uh!


nu är klockan snart tre och min tvätt är klar! dags att skrida till verket!


hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards