Alla inlägg under september 2008

Av Anja - 30 september 2008 13:12

JA! mitt liv suger, jag har ingen laddare till mobilen och ingen till datorn.

ehe.


LKJGKLJA

jag orkar inte skriva heller.

fuck you hejdå

Av Anja - 22 september 2008 16:13

Idag har varit en chilldag, gosat med missarna och varit till Kiina och tagit ett vaaarmt bad! Väldigt efterlängtat kan jag ju säga.

Har suttit och letat lite matmöbler och har hittat några ganska fina som finns här i bollnäs, så hoppas dom finns kvar och att killen svarar på mitt mejl :)

Känns som en evighet tills jag flyttar, men tiden går snabbare än man tror.

Och nästa vecka flyttar Kiina :D 


mina katter är bäst och nu ska jag äta mina makaroner :D


hhöööörs

Av Anja - 15 september 2008 19:32

HEEJ!

vet ni då? igår när jag var på klund och jobbade mina 11½ timme så var det nåt äckel som snodde min cykel. Vill fan sparka sönder den där jäveln!!!!!!

Om ni ser en blå tantcykel med grått framhjul och svart bakhjul så är det MIIIN!

Vafan kan inte folk skilja på ditt och mitt för? 


Nu är iallafall pecca påväg hit och ska sova hos mej <3

träffar henne ofta, men det är sällan vi är ensamma som förr.

Ska bli skönt att få ha lite qualitytime med na iaf :D


HEDDÅ

Av Anja - 10 september 2008 20:14

Ja nu sitter jag här kvart över åtta på en onsdag och ska snart cykla iväg till jobbet.

Herregud vad läskigt att jobba natt för första gången!

Hoppas jag får jobba med en vettig människa iallafall.

Annars är ju min natt förstörd.

Och fan vad jag ska sova imorn bitti! haha

OCH IMORN EFTERMIDDAG SKA JAG HÄMTA KATTUNGARNA :D

Kiina skjutsar mej och amanda :) uihihi!


Hörs imorn! adjuu!

Av Anja - 10 september 2008 12:49

Jaa!

Igår låg jag och kollade på batman när pecca kom och hämtade mej och angelica :) Vi svängde förbi granberg och hämtade även upp amanda :D

Efter nån timmes bilfärd och en felkörning så kom vi tillslut fram till kupolen :D

Har aldrig varit där tidigare, men det levde upp till förväntan :)

Var först in på elgiganten där pecca äntligen fick sin efterlängtade mobil. 

Ovanligt att hon köper en ny va? MYCKET!

Sen blev det donken för lite uppladdning. SEN BLEV DET SHOPPING :D

Jag hittade två tröjor, ett par stövlar och lite smink och smycken :)

Lite lagom sådär. Måste ju ha pengar kvar, för lönen kommer inte förän om 15 dagar. BUHU!  jag kommer få leva fattigt sen när jag flyttar in i andra lägenheten ;) JAG FICK DEN :D kan knappt fatta det! Första december är det flytt för mej då :) 


Ikväll blir det att jobba natt för mej första gången :s

Det är en ordinarie och jag som jobbar på hela b-huset. mamma mia. 

skönt att få ihop tio timmar på en sväng iaf :)


Nu ska jag väl.. resa mej upp kanske..

adju!

Av Anja - 9 september 2008 10:47

Idag är det tisdag, och igår söp jag :D

Var hem till Emelie med Sanna, Alex och Angelica och senare kom även Pecca :)

Vi spelade Buzz och Singstar och även mina partyspel - sanning och konka och jag har aldrig. Hade skitkul med mina ladies och det var länge sen jag garvade så mycket :D hahah


Idag ska jag kanske med pecca till valbo - igen! 

Ska smyga in på IKEA och leta gardiner tror jag :)

Och idag borde jag även få brevet från Bollnäs Bostäder! HOPPAS!


Borde städa här hemma också, det är en aning sunkigt här! haha.


Bajbaj mihlofe

Av Anja - 8 september 2008 11:46

Nu har jag jobbat hela helgen, och det har gått bra :)

Trivdes skitbra på avdelningen jag hamnade på, och dom jag jobbade med var helsköna :D

Och idag är jag ledig :') Ska till Emelie ikväll och äta gott och dricka lite :)

Åker med Sanna dit och vi ska även hämta upp alex på granberg. 

Blir väl strax före fyra vi åker. 


Föresten så är jag sur! Jag köpte en tröja för några veckor sen, en vit med gulddetaljer, och efter att jag tvättat den så har guldet färgat av sej på det vita! Orka?! Som tur är så är det på ärmen, så det syns inte när jag har en annan över. . BLÖÖÖ.


På onsdag ska jag jobba natt för första gången. Huvva! 

Har inte hört bra saker från Kiina om att jobba natt :P

Ska iallafall vara på Treklövern, så det är ju skönt :)

Och i helgen ska jag vara på mitt kära solsidan :D

Chiiiill!


Jag har tråkigt.



hejdååå

Av Anja - 4 september 2008 22:43

Ja hörrni, igår var jag på tranan . höhö.

 Hannah kom hit vid sex och vi tog en varsin öl och sen gick vi ner mot stan och fångade även upp elin på vägen :) Hade bokat bord till klockan sju, med gänget från karlslund :) var kul att träffa alla igen och vi satt vid bordet och pratade från 19 till 22, och då gick några hem, för dom skulle börja sju idag. HUA. Jag blev iallafall kvar tills dom stängde, drack som en sate men det hände inte ett piss med mej. Måste va nåt fel. Käkade på max med bror, apan och nån tjej, sen blev det hem till mamma och sova. Kattkräket sov hos henne också och störde mej halva natten. och tjugo över sex vaknade jag av att en blomma åkte i golvet :P helt hopplös är hon, men jag gillar henne ändå :)


Idag har jag bara varit bakis och kollat på typ 4 filmer ^^ 

fick ett efterlängtat samtal så jag ska jobba i helgen :)

det behövs! vill så gärna ha den där lägenheten, men då måste jag slita hårt :P 


nu ska jag kika vidare på hells kitchen :) baj!

Ovido - Quiz & Flashcards