Alla inlägg under juli 2008

Av Anja - 31 juli 2008 21:43

Fyfan vad sjuk jag har varit dessa dagar.

Hostat upp lungorna, snörvlat, nysit och haft huvudvärk.

Sjukskrev mej från anthill igår och karlslund idag.

Men imorn ska jag iväg och jobba.

Blir ju Solsidan med Elin, så jag överlever nog :) 


Var ju till Valbo med mamma och bror, handlade lite på IKEA och köpte såklart  några klädpaltor på rean <3. 

Låg i bilen och grinade på vägen dit. Hade så ont överallt! 


Och igårkväll försökte kiina få med mej på tranan, men fan heller, jag mådde så piss så vi kom bara ut genom dörren innan jag fick gå hem och sova!


Vaknade idag och gick och köpte cigg med kiina, sen kom pappa och handlade massa mat åt mej! :D snelt!


Och mamma fick sin lägenhetsnyckel också, så jag har varit och hjälpt henne plocka lite. Tvättade även mitt jättelass med kläder också!

Har fan inte haft några rena kläder på dagar! haha. insåg nu när jag hängde in allt, hur mycket kläder jag egentlige har, det är bara det att jag väntar så länge med att tvätta så man glömmer bort att man äger dom ;) heheheh.

Släpade ner kastruller och mat till mammas lägenhet och lagade mat där.

Potatis, köttbullar och sås! så gott att äta riktig mat for once.

Mamma och jag satt och gluffsade i oss ute på balkongen och kollade på folk. Mysmamma <3

Men min sjuka är kvar än och jag tappade orken helt. 

Så vid åtta gick jag alla tio steg hem.

Längtar tills mamma flyttar iiiin! :D


Önskar att vissa personer inte var så jävla fjantiga!


Kul va?

hejdå



Av Anja - 29 juli 2008 20:38

Yeah.

Igår åkte jag och kiina ner på grillnatta och jag tog mej en öl.

Åkte hem vid elva och däckade på soffan.

Vid två ringde Oppman, klockan fyra ringde Oppman och klockan halvfem KOM Oppman. Och jag kunde inte sova för jag hostade som en gris,

och jag har fått en jävla fittförkylning/influensa IGEN! Orkar inte >_<

Imorgon ska jag åka med mor och bror till valbo iaf.

Klääääder <3


hejtå

Av Anja - 29 juli 2008 01:24

Fyfan vilken uuuunderbar helg jag haft!

Först Björn på fredag, sen crusing och tranan på lördagen, med Kiinahjärtat!


På lördagkvällen kom Kiina till mej och vi gådde ner mot stan där Oppman och Matte väntade troget på en filt med bergssprängaren på högsta volym.

Ölen knäpptes och bilarna rullade in. Hade mysmys på våran filt vi :)

Vid halvtio gick Kiina och jag till city och tog en varsin drink, träffade Amanda med farsan sin ;) haha. Vidare mot tranan, har ingen aning om vad vi gjorde innan skummet kom. Haha. SKUMMET! fyfan vad kul vi hade, Kiina, jag, matte, carman och oppman. helt sjukt underbart :D när dom stängde vid två så gick vi hela gänget hem till mej, hade kul som fan på vägen dit såklart!

Carman och Oppman tog en vända till statoil, medan kiina, matte och jag satsade på duschen hemma hos mej. Hahah. duschkvällen all over again!

Helt stört kul. När segskallarna anlände hade jag kokat korv som jag var snäll och bjöd på, så nu har jag slut på mat :( haha.  Vi la oss och försökte sova, men carman fick damp och gick. Dan efter hängde hans blöta kalsonger kvar på min tv, hahaha. När man vaknade på söndagen och såg sej om kring så fanns det mycket kul att titta på i min vackra lilla lägenhet.

Det cpiga var att jag var tvungen att åka och jobba klockan ett -.-

LAGOM KUL! Grapparna drog till kilafors och kiina och jag gick och käkade, sen hann jag inte mycket mer innan det var dags att plågas i nio timmar på jobbet. blööö! När jag slutade 21:15, så hämtade kiina och jessica mej och vi åkte till mej och kollade på film. Jessica åkte hem och kiina och jag däckade ^^ BÖRJADE 06:45 IDAG! Jag dog. Men nu lever jag.
Var ner på grillnatta med kiina och träffade massa folk-. Och nu är jag sjuk, skadad och död.


KJAFKDJW.

Massa fina bilder kommer på min bdb sen ;)

ADJÖÖ 

Av Anja - 26 juli 2008 18:25

Fan vad kul jag hade igår då!

Var ner på stan och köpte lite nya kläder, det behövdes!

Åkte sen till Kilafors och var med Oppman :)

Efter lite äventyr så åkte vi till bollnäs och käka på määx!

Sen drog jag hem och fixade mej lite,

och sedan vidare till Kiina på Hedhamre.

Vi knäppte våra öl och sminka oss och sånt där annat som tjejer gör ;)

Tog oss hem till Sanna Stenberg vid sju,

och senare kom även Emelie och Madde dit.

Spelade lite spel och myste!

Vid halvtio kom våran taxi och hämtade oss och körde ner oss på Långnäs.

Massa folk man kände var där, så det var kul.

Kiina och jag parkerade oss längst fram vid Björn och efter ett tag vart folk som galna och Kiina och jag blev galna tillbaka. Fyfan. Var länge sen jag skrek, klöste och rev sådär mycket. Jävla idioter det finns.

Hoppas jag aldrig mer behöver se dom! åt helvete med er!

Vi lessnade och fick syrebrist efter bara några låtar, men då hade vi ändå stått där i två timmar och bråttats, så vi drog ner till stranden och badade!

Sjuuuukt kul hade vi! :D Och fan vad kul vi ska ha det i Bulgarien Kiina :D 

GICK med Alex hem till gärdet vid två, och vi kom hem vid fyra, och somnade halvfem. haha, lagom kall man var innan det var färdigt då. 


Och idag var Alex, Kiina, Jessica och jag iväg till militärbron och plaskade i vattnet, fyfan vad skönt det var! Det är ju så sjukt jävla varmt överallt!

Svettas som en gris bara av att sitta här och skriva :P


Kiina kommer vilken sekund som helst nu, och då drar vi ner till dodgen och partajar, sen blir det skuuuuum! :D

YEEEAY! 


Av Anja - 24 juli 2008 17:48

DEPP SOM FAN.

Jag hade skrivit massa, men det försvann. Bög


Jag har jobbat sen sju imorse, inte på anthill mej på karlslund.

Det gick så bra igår och i förrgår så jag tog på mej att jobba idag med.

Något jag ångrar i skrivande stund.

Och jag dör snart. har ätit en burk fiskbullar idag.......

min mage vrålar, min mun svamlar, min skalle snurrar.

Och jag ska prata i telefon?!


save me jesus

Av Anja - 23 juli 2008 17:42

Jopp igen.

Fan, skulle precis sälja när hon sa att hon inte hade tid.

bajstant :)


Slutar nio ikväll och börjar 06:45 imorgon på k-lund.

biiiho.

Ledig fredag, då blir det björn rosentröööm. yey.


Sov i Gäddvik inatt med pecca, amanda  och älex!

det var möys!


Gwagaga

Av Anja - 22 juli 2008 16:50

HIEHE.

sitter på jobbet och käkar godis nu. huhu, anthill alltså.

Slutar niiio!

Var med Kiina på stan idag och skulle kolla på resor.

Men dom var efterblivna där, så vi sket it.

Hon kommer och hämtar mej när jag slutar, så vi får se om vi hittar på nåt.

Börjar 17 imorn också, så jag har ingen panik med att sova. GHLÖEÖG


hejdå

Av Anja - 21 juli 2008 13:57

Idag har jag en sån där jävla trevlig delad tur.

Jobbar 7-13 sen ledig tre timmar och jobbar 16-21.

LAGOM KUL!

Sitter och väntar på Kiina nu iaf, vi ska kolla på resor :)

Blir Bulgarien i slutet på augusti/början av september :D

Kiina, jag och stranden (H) 

Vi ska köpa en resecheck värd 10 000 för 8000, så det blir en fin resa det ;)


2:a augsti hämtar jag två kattungar också, så jag slipper vara så ensam, hah.

Ska bli så mys, kan inte leva utan katter ffs :P

 Och mer kul blir det :

6:e augusti åker jag, Pecca, Alex och Elin till stockholm och går på grönan :D

Ska bli så kuuuul! :D 

 WIHO!
 

Nu ska jag käkar min mat :) 

Ovido - Quiz & Flashcards