Alla inlägg under november 2008

Av Anja - 26 november 2008 17:13

Jamen hejsan tjenare.

Sitter i min såfa och glor på extreme home makeover. 

Lelle och Malin är här. EHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE.


Igår kom först lelle hit och senare på natta kom amanda och alex och dom hade med sej sin lilla särkatta. StekarN och mina bebisar hade catfight all night long. Iallafall sov grundenarna och katten över här och dom åkte hem på eftermiddan idag :)


Ikväll verkar det kanske bli nåt. eller jag vet inte. vi får se. 

atm har jag bara ont i huvet för jag har inte ätit nåt idag. buhuhu. snart kommer kiina. puss på det.


imorn blire shöpping :D<3

Av Anja - 25 november 2008 15:37

Ja tänk, jag har fått en vikariat på karlslund :D

Inte nå lång alls, men att få ha ett schema att jobba efter är ju helt underbart :D<3 

Iallfall så börjar viket den 16 december och det kunde inte komma lämpligare, för kommunen har satt vikariestopp 15 december-15 januari! Har fått massa dagar i början på månaden, så nu har jag hela december fixat, så skönt!

ledig julafton är jag också :) men jobbar nyårskvällen ;( slutar nio så jag får väl hitta på nåt efter det :) 

FAN VAD GLAD JAG ÄR!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D


Och snart kommer lellepelle hit <3 wiho! 

woppiwoppiwopppppiiiii :D


Fyndade massa grejer på blocket igår som jag ska åka och hämta på torsdag :) Kiina och jag ska ha shoppingdag då. eheehhe <3 

Ska åka upp på jysk och beställa soffan min också, så får vi se när den kommer. underbara tider! <3

Av Anja - 24 november 2008 21:47

Jag vet inte vad det är med mej idag, är så jävla glad :D

Tror det är julpyntet haha.

Lät som att Lelle skulle komma hit imorn :) mys <3

Jag längtar efter lönen <3 HANDLA <3 haha.. sug mej


fuck you hejdå

Av Anja - 24 november 2008 14:37

Nu jävlar har anja köhler julpyntat! adventsljusstakarna är framme och julstjärnorna uppe :) Fattas nån liten glödlampa här och var så jag ska dra ut i snöstormen och handla lite på ica.

Annars då? Ledig idag, har inga stora planer på vad som ska hända och ske.

Måndagar är töra. Kanske ska tvinga hit lillebror som är hos mamma och är sjuk så kan vi laga nån mat eller nåååt. ja. kanske det.


fan kom hit och roa meeeeej.


tjarå

Av Anja - 23 november 2008 13:18

Till er alla som undrar så var det såklart pecca som skrev förra inlägget :P


Nu är det söndag och jag sitter i min soffa och är oerhört sunkig.

Jag och bergman var till lottefors igår och gick på raggarklubb, haha.

Dom första timmarna höll vi oss i en varsin fåtölj och undvek alla sliskiga gubbar, men sen dök storleinonen upp och det blev lite fart på oss :)
zeb and his dixie rebels spelade :) bra är dom!

Innan vi åkte dit satt vi hemma hos mej och drack öl och kollade på fäbojäntan, hahahah. Kiina hade även köpt med sej pizza som vi glufsade i oss, och när vi inte orkade äta mer så ropade vi in mamma så hon fick äta våra rester :P haha. Satt och pratade och hade väldigt kul :D mina bästa <3


Om en stund ska jag till kusin jonas som fyller elva år! storkillen! haha

Morfar kommer och hämtar mej och mamma snart.


Och den 13 december - lucia. ska jag ha min inflyttningsfest :) wiho!

welcome turd :)


Aja, nu ska jag kamma till mej och göra mej klar. 



ENSAM MAMMA SÖKER FINAL IKVÄLL :D <3

Av Anja - 22 november 2008 17:57

Anja håller på att färga håret och jag proffset (hemligt vem jag är) har färgat de på henne. Hoppas de blir bra! De blir säkert rosa eller nå, då kan man kalla henne rosanja. HAHA. Eller rosaliii. Jag är så himla jätte kul! Så ni vet dårå så sprutade Anja ner mig med en vattenspruta som hon brukar ha till katterna om dom är olydig, hon ville leka en lek att om hon träffa mitt ansikte så vann hon. Hann jag vända bort huvudet så vann jag. Men hon totalt spruta ner hela ansiktet och håret! Hon är elak! Anja ska festa ikväll hon, hon har jätte mycke öl. Och en varning till er Anja besökare, drick inte av hennes mjölk, hon dricker direkt ur den när hon tar mjölk! Hon riktigt suger och slaskar och dregglar när hon dricker ur den! Så är de med de. Hon duschar nu hon vettu. Hon tvättar ur håret. Och här sitter jag och skriver. De va ganska jobbigt att skriva. Får se om jag skrattar eller gråter när hon kommer ut ur duschen. moahahaha. Hejdå med er alla läsare!

Av Anja - 21 november 2008 15:49

Har nyss kommit hem från en runda med pecca :)
vi var ut på dollar och jag köpte lite fler ljuslyktor, som jag nu har stylat min balkong med, haha. var även på röda korset och köpte fula gardiner och en adventsljusstake :) Pecca var gudinna och trollade fram en platta öl också ;)


Hon lämnade kattan sin här, så nu morrar det i hörnen här, för dom kommer inte riktigt överens, hennes och mina. hahah, men dom är kul att kolla på iaf :D tvingade pecca att lämna katten här så hon måsta komma tillbaka sen ;) hahahehahehaeh. 

Ikväll var det ju tänkt att jag skulle tll Emma och dricka lite, men vafan, resursjäveln ringde idag så jag börjar sju imorn :/ inge roligt att vara ute på kvällen innan då.. SYND! 


Försökte få kiina att gå ut och gå med mej också, men hon har ont i foten skyller hon på :P haha, sugapa. 


kom till mej alla! hejdå :)

Av Anja - 21 november 2008 10:16

åååååh, fan.. vad jag vill krypa ner in maj bed igen..

men det går icke för sej! för snart kommer emma hit och hälsar på.

Och om jag bara tar tummen ur och går till affärn och köper lite catsand så slipper hon mötas av kasspisslukten som tagit över min lägenhet <3


pisspiss.

jamenvafan, TUMMEN UR!

hörs sen

äckel. hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards