Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

LUST

Av Anja - 28 mars 2011 09:00

Tänk, nu fick jag lust att skriva lite i denna dammiga gamla blogg.


SItter just nu på folkhögskolan och glor på datorn. Frasse skulle ringa Rengsjö idag och höra när vi kan åka dit. Jag ska ju börja praktik där nu i april och sen ska jag få jobb där :D wihi! Tanken är att jag ska ansvara för trädgården och i sommar sköta dom djur som finns på hembygdsgården under sommarmånaderna. hohoohohohohohoh, perfekt för mig. Förutom trädgården, haha men det får mamma hjälpa mig med.


Annars då?

I fredags var jag, mamma, Anton, Mia och Jenny till Järvsö och åt. Resturangen vi var på suger! Jag fick min mat typ fem minuter innan alla andra, hur kul är det? Sen är servitören så tråkig där, han ler aldrig eller är trevlig. Men, men jag blev mätt iallfall.

På lördagen sa Mia att hon skulle till stan som vanligt, femte helgen i rad hon inte är hemma. Jag som är så jävla less på att sitta hemma själv följde med. Åkte hem till mamma och kollade på lite tv på webben som jag missat. Anton kom vid halvåtta och då åt vi fläskfile, mums! Jag la mig vid nio men laddade ner en massa avsnitt av greys och kollade på dom till två typ. HEHE.

Fick låna Antons bil också, snälle bror <3 Ska lämna tillbaka den idag :(


GE MIG EN NY BIL! Min är så jävla mongo. Det är nåt som drar ur ström ur den så jag måste ladda varje gång jag ska nånstans och skynda mig som fan när jag är iväg, annars laddar den ur. Sen funkar bara en vindrutetorkare, den på förarsidan som tur är. Läckage i kopplingssystemet är det också. Och min ruta hålls uppe med en träkil. GE MIG EN NY BIL!


Får se om det blåser mindre idag, isf kanske man tar en ridtur när man kommer hem.

Imorgon ska jag till Roger och Maria och vara där tills sju, dom har en kort körning, den sista för säsongen.


Äh, nu fåre räcka. Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 20 oktober 2013 15:23

Tänkte prova att skriva lite om min vardag, mina tankar, funderingar och känslor. Och försöka vara ärlig mot mig själv. Får se hur länge det flyter på.Idag har jag bara suttit med datorn i knät. Började leta nya vinterdäck till bileländet och insåg g...

KPT

Av Anja - 13 maj 2013 20:13

Har gått i kognitiv psykoterapi i ett år nu. Idag var jag där, och vi kom in på min låga självkänsla.   Berättade om hur mina bröder är mot mig, hur dom får mig att känna att jag inte är smart, intressant eller rolig nog att umgås med. Just den...

Av Anja - 12 maj 2013 18:51

Idag känns det som jag inte hör hemma någonstans.Platsar inte i någon gemenskap.   När jag gick i låg- och mellanstadiet så var jag duktig i skolan. Spelade handboll och fotboll på fritiden och ville vara som alla andra.   Sen började jag i s...

Av Anja - 7 mars 2013 21:37

Idag dog Mias farmor, Ingrid. Tror hon blev 87 år, kanske 88. Stod henne inte särskilt nära, men jag vet vad hon betyder för Mia.Eftersom Mia växte upp i huset intill så har Ingrid alltid funnits alldeles intill.   Funderar på vad som kommer hä...

Av Anja - 17 februari 2013 03:12

I veckan sa jag för första gången på 1,5 år nej till E, och nu är det söndag och han åker bort igen. Första lovet på 1,5 år vi inte ses. Jag har på nåt vänster bestämt mig för att fortsätta ligga med honom är inte bra för mig i det långa loppet. ...

Ovido - Quiz & Flashcards