Direktlänk till inlägg 4 april 2011

MÅNDAY MÅRNING

Av Anja - 4 april 2011 09:56

Jamen goddag!


Sitter ute på folkhögskolan och stirrar nu. Hundvappisarna är med också, dom ska få sina roliga sprutor och chip idag. Kommer inte vara nå kul!


I lördags åkte jag och Mia in till Bollnäs. Svängde in hos Lena och hälsade på Diezel som blivit så stor! Lille pluppen da!

På kvällen åkte jag och Anton till Lelle och där var det massa annat folk. Tobbe fyllde år i fredags så Lelle hade ordnat en överaskningsfest åt honom, haha. Var så jävla kul när han kom i genom dörren och alla skrek. Han fattade verkligen ingenting! hihi

Stannade inte så länge, var inge pigg alls. Sov hos mamma och åkte till Mia som var hos DIana när jag vaknade. Var väl där till nån gång på eftermiddagen. Innan vi åkte hem var vi på Rusta och Albert och Herbert och handlade lite saker. HÖHÖ. Tog med Daizy ut och gick när vi kom hem.


Nästa helg ska vi ta hem ett gäng nördar och vara ute i lillstugga och grilla körv och dricka lite gott :) Kommer bli så mysigt :D Hoppas på att Emma ska komma upp också men hon har ju gått och fått ett jävla magsår hon! Snorunge!

Håller iaf på att bjuder lite folk och hoppas att några kommer :)


Nu ska jag hosta lite.

Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 20 oktober 2013 15:23

Tänkte prova att skriva lite om min vardag, mina tankar, funderingar och känslor. Och försöka vara ärlig mot mig själv. Får se hur länge det flyter på.Idag har jag bara suttit med datorn i knät. Började leta nya vinterdäck till bileländet och insåg g...

KPT

Av Anja - 13 maj 2013 20:13

Har gått i kognitiv psykoterapi i ett år nu. Idag var jag där, och vi kom in på min låga självkänsla.   Berättade om hur mina bröder är mot mig, hur dom får mig att känna att jag inte är smart, intressant eller rolig nog att umgås med. Just den...

Av Anja - 12 maj 2013 18:51

Idag känns det som jag inte hör hemma någonstans.Platsar inte i någon gemenskap.   När jag gick i låg- och mellanstadiet så var jag duktig i skolan. Spelade handboll och fotboll på fritiden och ville vara som alla andra.   Sen började jag i s...

Av Anja - 7 mars 2013 21:37

Idag dog Mias farmor, Ingrid. Tror hon blev 87 år, kanske 88. Stod henne inte särskilt nära, men jag vet vad hon betyder för Mia.Eftersom Mia växte upp i huset intill så har Ingrid alltid funnits alldeles intill.   Funderar på vad som kommer hä...

Av Anja - 17 februari 2013 03:12

I veckan sa jag för första gången på 1,5 år nej till E, och nu är det söndag och han åker bort igen. Första lovet på 1,5 år vi inte ses. Jag har på nåt vänster bestämt mig för att fortsätta ligga med honom är inte bra för mig i det långa loppet. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards